zondag 27 augustus 2023

Ervaringen van leden van En Route

Naar aanleiding van het radiogesprekje had ik 'input' gevraagd aan de leden over hun ervaringen met En Route, hieronder enkele reacties. Nog meer reacties blijven welkom!

Jolanda:

'Wat ik het leukst vind aan deze wandelgroep, is dat we allemaal graag wandelen in de natuur. Ik vind het prettig om met Annette te lopen omdat ze altijd mooie routes heeft, duidelijk is en staat voor haar groep.

Ik vind wandelingen van 10 -14 km het fijnst en bij voorkeur in een groep van max.10 personen.

De stiltewandelingen geven nog meer verbinding, juist door stil te zijn kom je dicht bij jezelf, wie je echt bent, en dat vind ik ook heel belangrijk. Je leert zo meer al je zintuigen te gebruiken.

Ook vind ik het erg fijn dat Annette van honden houdt, haar liefde voor honden staat voorop.
Ik heb zelf ook een hondje, maar hij kan niet mee op de fiets (ik heb geen auto).
Hij kan max. 10 km lopen, want als hij langer loopt wordt hij prikkelbaar. Hij is een chiwawa/kruising pomeriaan, dus wat pittig en eenkennig.

Wat ik ook belangrijk vind is de open en directe communicatie.

Positief en sportief dus!

Het mooie is dat ieder mens wel wat heeft, maar door samen te wandelen krijg je een band en dat maakt je blij.'

Heinz:

'De wandelingen geven een goede indruk van de gevarieerde en mooie omgeving van Nijmegen en de authenticiteit ervan. Deze regio heeft een rijke geschiedenis!'

Joke:

'Echt een sportíeve wandelgroep!'

Lianne:
'De wandelingen zijn erg mooi en het is fijn dat er regels zijn en dat Annette duidelijk is'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom, ik neem zo snel mogelijk contact met je op!

Zondag 12 mei: Trage Tocht Bemmel

Met twee hondjes, twee mannen en vijf vrouwen hebben we vandaag, met warm zomers weer, de Trage Tocht Bemmel (12 km) gelopen. Dit is een leu...