zondag 23 juni 2024

Gedicht bij de 'bijzondere' wandeling d.d. 23 juni 2024

 Dit gedicht had Joke Hossu uitgekozen en voorgelezen, thx!


'Ik wandel de onrust uit m'n hoofd

gezonde vermoeidheid betreedt mijn lijf

de bekende werking van de natuur

waarin in het liefs mijn tijd verdrijf


Weg van drukte en van stress

ik verbrand de schepen achter mij

elke stap die ik maak, maak ik bewust

ik ben hier, omdat ik hier wil zijn


Al bewandel ik dagelijks deze paden

het is telkens weer anders dan voorheen

de kleuren, het licht en het gevoel

en de stilte, ... zoveel leven om me heen'

(Carina Schepers, bron: internet)


(foto: bron pixabay.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom, ik neem zo snel mogelijk contact met je op!

Foto's Bart in Canada

Wow, wat is het daar prachtig! Ik geloof niet dat Bart zich ook maar één minuut verveelt!