vrijdag 17 maart 2023

Even voorstellen: Marnie (was Marcy..)

Lorenzo boft maar, hij heeft een nieuwe vriendin!

Even voorstellen: Marnie, een teefje van bijna 6 jaar. Ze komt uit Roemenië en is pas sinds een paar weken in Nederland. Ze heette Marcy, maar omdat ze sowieso nog niet naar haar naam luisterde en ik hem steeds vergat, heb ik haar 'Marnie' genoemd, naar een spannende film van Hitchcock..

Want spannend is het leven voor Marnie:

In Roemenië heeft ze haar eerste jaren op straat gezworven, daarna is ze in een opvang terechtgekomen. En van daaruit dus onlangs naar Nederland verhuisd. 

Gisteren hebben Joke en ik haar opgehaald uit het gastgezin in Ter Apel. Ze is een soort miniatuur-Lorenzo, heeft een heel zacht karakter, en is heel sociaal naar honden en mensen. Mijn kat Zorro vindt ze ook reuze-interessant, ze lijkt gewend te zijn om met katten te spelen.. 🙀.

Het is een mooi, rank meisje en enorm lief en grappig. Ze heeft wel iets weg van een Italiaans windhondje.

Ze past zich enorm goed aan en we zullen haar conditie wat gaan opkrikken door lange wandelingen te maken!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom, ik neem zo snel mogelijk contact met je op!

Trage Tocht Ooij, zaterdag 4 mei 2024

Het werd weer eens tijd voor een struinwandeling (13 km) door de Ooijpolder, en dat deden wij vandaag met vier mannen, vier vrouwen en twee ...