zaterdag 24 februari 2024

Foxhill-route, zaterdag 24 februari 2024

Een prachtige route door het weilandengebied ten noorden van De Horst, startend bij het kerkje van Wyler (DLD). De afstand was voor ons doen kort, ca. 9,5 km.

Mijn nieuwe huisgenoot hond Traian was voor de eerste keer mee met de groep en deed het prima, eerst een stukje áchter de groep en later een stukje vóór de groep lopend met mij en Marnie.

Met de blubber viel het eigenlijk wel mee, omdat een deel van deze route verhard is.

Tegen het einde kwamen we opnieuw langs Jachtstal 7 Hills (nabij Oude Kleefsebaan), waar al vele paarden in hun trailer stonden te trappelen voor de 'jacht'partij deze middag. Heerlijk, zo'n buitenluchthobby! De ruiters en amazones hadden er duidelijk ook zin in! Lianne was jarig en trakteerde onderweg op stroopwafels. Lekkerrr!

Dank Lianne ook voor onderstaande foto's:

Traian, ik, Marnie






Groenendaal


Wies, Rob, Albert, Monique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom, ik neem zo snel mogelijk contact met je op!

Bijzondere wandeling: het inleidende gedicht

   Foto: B. Meerdink   de juffrouw zegt dat groen en blauw vloeken en vloeken mag niet zei mijn dochtertje ik fluisterde: kijk de lucht en d...