zondag 17 maart 2024

Zondag 17 maart 2024, Ommetje Overasseltse Vennen

Vandaag met drie mannen, vijf vrouwen en twee hondjes de Overasseltse en Wijchense vennen onveilig gemaakt .. Het was een mooie wandeling met prima weer, we hebben er 3 uur over gedaan met enkele korte pauzes. Het lange graspad langs de sloot (in de tweede helft) was beter te doen dan de vorige keer (november), maar toch is ook deze route wat mij betreft gewijzigd naar 'natte' route. 

Hopelijk droogt alles goed op als de zon sterker wordt en het 's nachts vriest.

Traian deed het voor de derde keer met de groep heel goed, enkel situaties waarbij er van alle kanten mensen, honden of kinderen komen zijn nog te verwarrend. Maar uiteindelijk blijft hij zeker in de buurt van mij! Hele stukken heeft hij berg op berg af gerend, samen met Marnie.

Er werd gezellig gekeuveld, en toch goed doorgelopen.

Dank allen, ook voor het begrip met aanpassing rond mijn nieuwe hond!

Bart heeft onderstaande foto's genomen, thx!

Bovenop het duin: Monique R., Traian en ik, Joke en Rob


Altijd mooi in de vennen!

Onderstaande foto's heeft Lianne genomen, dank je!

Traian op het duin




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom, ik neem zo snel mogelijk contact met je op!

Zondag 28 april: Langs de Graafsche Raam

Met drie mannen, drie vrouwen en twee hondjes de zeer mooie route vanaf de kerk in Escharen gelopen, die begint met een heel stuk langs de a...